Przygotowujemy apartament czysty, w pełni wyposażony, z dobrą komunikacją menedżera ds. obsługi klienta i koordynatora ds. kontaktu bezpośredniego
Menedżer ds. obsługi klienta Osoba odpowiedzialna za obsługę rezerwacji w systemie booking.com, airbnb.pl lub bezpośrednio na stronie summerwinter.pl. W efekcie wynajmujący może liczyć na szybki kontakt i kompleksową obsługę, od przekazania wszystkich informacji telefonicznie, whatsup, messenger, emailem lub poprzez panel komunikacji airbnb.pl lub booking.com. W zakresie tych usług organizujemy transport z lotniska do apartamentu. Koordynator ds. kontaktu bezpośredniego Osoba odpowiedzialna za kontakt bezpośredni, od przekazania kluczy po ich odebranie, jak również bezpośrednią pomoc na miejscu. W efekcie apartament jest przygotowany w odpowiedniej czystości, z kompletnym wyposażeniem, na czas. Zespół osób sprzątających Osoby odpowiedzialne za bezpośrednie sprzątanie apartamentów i utrzymanie standarardów, zgodnie z procedurą, polegającą na uzyskaniu powtarzalności w jakości przygotowania miejsca, w którym klient ma poczuć się jak u siebie. Zespół osób konserwujących Osoby odpowiedzialne za bezpośrednie naprawy apartamentów i utrzymanie standarardów, zgodnie z procedurą, polegającą na uzyskaniu szybkiej reakcji i możliwości kontynuacji wynajmu.
IDEALNA LOKALIZACJA, PONADSTANDAROWE WYKOŃCZENIE, PROFESJONALNA OBSŁUGA
Kontakt summerwinterapartments@gmail.com tel. kom. 692 121 265
Poszukujemy, wykańczamy i zarządzamy apartamentami, pod wynajem krótkoterminowy w Sopocie i Gdańsku.